Eigen verantwoordelijkheid
van de medewerkers stimuleren
Door de Interflex/Allegion Employee Self-Service kunt u al bestaande Intranet- of medewerkerportalen uitbreiden met tijdbeheerprocessen. Hiermee kunnen uw medewerkers zich snel in vele planningsprocessen integreren. Het systeem omvat functies zoals:
De verantwoordelijke personeelsmanager kan aanvragen en gewenste werktijden eenvoudig en snel verwerken. Als de directe meerdere afwezig is, worden de aanvragen aan zijn plaatsvervanger doorgestuurd. Hierbij heeft de goedkeurder altijd alle relevante informatie in één oogopslag ter beschikking - van de werktijdsaldi via de jaarverlofkalender tot en met kwalificatiecriteria voor bepaalde functies.
Van groot voordeel voor alle deelnemers: Door de transparantie van de processen kunnen aanvragen niet meer worden vergeten of te laat worden verwerkt. Daarnaast zijn medewerkers en leidinggevenden continu op de hoogte van de actuele status.
Door zelf verantwoordelijk te zijn voor het bijwerken en corrigeren van werktijdgegevens zorgen uw medewerkers ervoor dat de HR-afdeling wordt ontlast. Correctie taken worden geminimaliseerd, aanvragen van werknemers over werktijdsaldi niet niet van hen zijn, komen niet meer voor. Hierbij kunnen systeemopties ook per groep worden ingesteld, en tergelijkertijd kan worden gegarandeerd dat de processen op uniforme wijze worden uitgevoerd.
Uit het zicht van uw medewerkers creëert u via de Employee Self-Service de beste voorwaarden voor een evenwichtige verdeling van werktijden en vrije tijd. Het resultaat: beter gemotiveerde medewerkers. Bovendien wordt door de actieve betrokkenheid van uw medewerkers bij de personeelsplanning een deel van de taken, en daarmee de verantwoordelijkheid, overgedragen aan de medewerkers. Deze waardering en betrokkenheid zorgt voor tevredenheid - de identificatie met uw bedrijf neemt aanzienlijk toe.
Allegion N.V.
Pontbeekstraat 2
B-1702 Groot Bijgaarden
Telefoon: +32 2 5830999
Telefax: +32 2 5829252
E-mail: sales.be@allegion.com